2024/09/10

Seteko hondartza (Xabier Lete-Antton Valverde)


Euskal Karaokeen bilduma, KARAOKETEKA: https://txantxangorria.eus/abestiak/ https://txatxangorria.blogspot.com/ https://www.youtube.com/@GabidelaMaza https://www.youtube.com/user/Euskalkaraokeak Euskal musikaren txokoa karaoke formatuan. Basque music Udazkena joan_eta, leihotik begira Zuhaitzak bilutsik hor ageri dira patxada dute eragiten Neguaren hotzak beldurtu ez gaitzan Hortaz mintzatzea on den esperantzan Kanta bat nahi dut moldatu Pulmoni doble bat edo minbiziak Au/to zi/kin ba/tek du/en ma/li/zi/ak Ne/re ga/be be/gi ba/ino le/hen Den/bo/raz na/hi nu/ke guz/ti/a prest ja/rri Ge/ra/tu ez na/din ge/ro fa/rre/ga/rri Tes/ta/men/du/a kon/pon/du Le/he/nen/go a/gin/duz, e/maz/te mai/ti/a, Nik al/de e/gi/te/an kon/tso/la zai/ti/a Sa/min/ta/su/nez ez zai/tez hil Do/ze/na bat mal/ko hor/txe sen/ti/tu e/gi/te/ko be/di, no/iz/bait ez ba/du/zu pe/nak i/su/ri i/ka/tu I/zan ez di/tu/dan mai/ta/le guz/ti/ak Ne/re ge/lan dau/den za/pa/ta bus/ti/ak E/li/za A/ma/ri uz/ten di/oz/kat be/rak e/man/da/ko bir/tu/te ez nu/ke ho/ri u/ka/tze/a en/tzu/nik ez nu/ke i/txu/ra go/ber/nan/ti bat Se/me on/do/re/nik, ni jo/an_e/ta ge/ro A/be/rri mai/te/ak ez be/za es/pe/ro Hor/taz ez naiz zor/dun sen/ti/tzen Ger/la bu/rru/ka/rik i/noiz bal/din ba/da hu/ra bu/ru/tze/ko be/har du/en a/di/na Bes/te/re/ne/tik har be/za Nere gogo, amets, itxaropen larri Hainbeste hitz aler esanak elkarri Kale erdian uzten ditut Tresna gogaikarri nola diren izan Suak erretako hondakinen gisan Haizetan galdu ditezen Eskapa badut nik aspaldi buruan Non utziko nauten han, azken orduan, perraldoan ertsiturik ez nuke gai hortaz ixilik egon nahi badakit ez dela beti izango zail araldia iritsiko da Baldin itsas bazter luze hondartsurik Pinudi sakonen azpian bildurik Nonbait ere libre balego Hantxe, lasai lasai, utzi nazatela Gerrak ahal dugu guk, gizonak bezela Atseden on bat gozatzen Udaberri udazken negu lanbrotsuan Bizitza bera den udara sutsuan Kresalak besarka nazala Lehen zanpatzen nuen hondarraren pean Izenik ez duten fantasmen bakean Ez Setez bilaka arte Hantxen egongo den nere gorputxia ausarten zorion bihurtu dedila eta loreak jaio dute Ai zein apaitasun, xumea den deia egin zaigunez keinuak eginaz maitaleak erakarriz Toki bakar hartan geratzez nuke nahi gerta ez liteke mirari batez bai Inortxo ere egon nendin Itxaropen arrunt doietatik urrun lurraren bakea gozatu dezagun diru nik ordaindu gabe Itxaropen arrunt doietatik urrun lurraren bakea gozatu dezagun betikotasun osoa

No hay comentarios:

Publicar un comentario