2024/10/17

Altxa eskua (Esnebeltza ft Xiberoots)


ALTXA ESKUA Xiberoots / Rocky Dawuny / Malen eta Ekhi Barrenetxea / Nei Solano Musika: Xabi Solano Hitzak: Jon Garmendia ALTXA ESKUA Altxa eskua herriarekin bazaude altxa eskua he! altxa estua hu! Altxa eskua ni zurekin zerurarte! altxa eskua he! altxa eskua hu! Zatoz nire bihotzera nire babesera egunsentia heldu aurrez Zatoz nire barrenera nire ohantzera ilunabarra heldu arte Gaur zurekin gelditu nahi nuke! Ai,ai,ai... burun dauket zure lurrin usaine Ai,ai,ai... jakin etzaitudala ahaztuko beine Zatoz zauriak ixtera minak sendatzera bakardaderik ez da hemen Zatoz Lur kantuen hotsa etxeko bihotza deserri honetan nirekin zaude! Gaur zurekin esnatu nahi nuke! Builaka, builaka Euskal Herria dantzan dantzan gurekin lan eskuak airian Builaka, builaka Euskal Herria dantzan Xiberoots, Esnebeltza, Rocky!

No hay comentarios:

Publicar un comentario